Bærekraftig markedsføring – er det mulig?

Det blir viktigere og viktigere å vise at man tar bærekraft på alvor som bedrift. Undersøkelser viser at bærekraftige bedrifter blir foretrukket over bedrifter som ikke er bærekraftige.

Tidspunkt

12. mai
Kl. 09:00 - 12:00

Sted

digitalt

Arrangør

ANFO

Hvem kan delta?

  • Alle
Fokus på kortreist, gjenbruk og miljø tar stadig mer plass i hverdagen, og alle må tilpasse seg. Alt skal være helst produsert på riktig måte, pakket på riktig måte og distribuert på riktig måte.
Er det egentlig lov for bedrifter som lever av at forbrukere kjøper varer å kalle seg bærekraftige?
Kan bransjer som lever etter et «bruk og kast»-prinsipp med hyppige produktlanseringer i tillegg si at de er bærekraftige?
Er bedrifter bærekraftige dersom de bare har miljøhensyn? Blir bedrifter bærekraftige når de kjøper klimakvoter? Hva er egentlig bærekraft og hvordan kan vi løse denne utfordringen med å bli bærekraftige?

Meld deg på

Tidspunkt:

12. mai

Sted:

digitalt

Arrangør:

ANFO

Hvem kan delta?

  • Alle

Påmelding